środa, 24 października 2012

Grzyby leśne smażone z jajkiem

Jajecznica z grzybami kojarzy mi się z jesiennymi śniadaniami u babci. Uwielbiam ją! Jest to jeden z najprostszych i najszybszych sposobów na przyrządzenie świeżych grzybów - ja dostałam od dziadka już gotowe: zebrane, obrane i obgotowane. Miałam zrobić risotto, ale rano przyszła mi ochota na to grzybowe śniadanie.





Składniki:
  • grzyby leśne: obrane i obgotowane
  • jaja wiejskie
  • cebula
  • sól
  • trochę natki pietruszki
  • masło + kropla oliwy (żeby masło się nie przypaliło)
Pokrojone grzyby smażymy z pokrojoną cebulką na maśle z odrobiną oleju. Solimy. Jajka (ilość wg uznania) myjemy i wbijamy do miseczki, doprawiamy i mieszamy widelcem. Gdy grzyby i cebula będą rumiane dodajemy jajka i smażymy do uzyskania ulubionej konsystencji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz