piątek, 17 kwietnia 2015

Zdrowe placuszki

Poprosiłam pewną osobę, żeby  kupiła mi płatki owsiane. Osoba ta, nie spostrzegłszy różnicy, przyniosła mi otręby.
Nie jestem fanką otrębów, po prostu czasem dodaję je tu i tam. A to do chleba, a to do naleśników, a to do ciasta. Tym razem postanowiłam zrobić placki na ich bazie. Bardzo zdrowe placki, które można zjeść z dowolnymi (mniej lub bardziej zdrowymi dodatkami).





Składniki:

  • dojrzały banan
  • 100g mąki owsianej (można zastąpić inną)
  • jajko
  • otręby owsiane - kilka garści
  • woda - do rozrzedzenia masy
Banana miażdżymy widelcem na paćkę. Jajko roztrzepujemy (można je nawet ubić) i mieszamy z bananem, mąką owsianą, otrębami i wodą. Masa powinna być zwarta, nielejąca. Placuszki smażymy na dobrze rozgrzanej suchej patelni z nieprzywierającą powłoką. Podajemy np. z dżemem lub twarożkiem z dodatkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz